Wednesday, July 18, 2007

ah su gonul gozunden gormek dedikleri var yaaaa..


insanin kor olasi geliyor..
ah su gonul gozunden gorduklerini bir de anlatamamak var ya.
ah su anlik kandirilmislari hissetmen "haa evet ya tabi" demek zorunda olmalarin var ya..
insanin yasadigi bes dakika oncesine "eskidendi cok eskiden" demesi geliyor.
sabrim tukeniyor..
gune piril piril baslarken ben diye sen diye; benler senler karisiyor...
aslinda bendeki BEN hep SIZ de uyaniyor.
gun boyunca sizler sizler sizler hep azaliyor.
Sonra bir tek SEN kaliyor.
Onu da ben istemiyor.
Ben sicacik giriyor carsafin altina ben ve benimle beraber... benim anilarimi guzelliklerimi benimle paylasarak ve BENim guzel ruyalar dizimi hazirlayarak..
Ben bana iyi geceler diliyor.
Ben de bana..
cok mutlu.
uyuyoruz Ben le Ben.
her gece...

No comments: