Thursday, February 11, 2010

Resim koymayacagim..

Koyamam, cok uzulduk ben ve kurabiyem bugun...

Okulu tatildi; aramizda espridir "hadi popomuzu havalandiralim"deyip amacsiz cikariz, araba bizi nereye gotururse.. bugun de oyle ciktik.
Gittigimiz alisveris merkezinin ikinci katindaki otoparka ulasmak uzereyken tam yokus yukari yolun ortasinda bir kus gorduk, tabii frene bastim ben.. daat daatt korna isik filan.. kuscuk tuylerini kapartip yumurta haline geldi; belli yavru kus; kurabiye bagiriyor "anne papagan buuu" diye ben de bir yandan aciklama yapiyorum "yok annem yavru guvercin" diye... kurabiyemin soru isaretli halinden yararlanip kusu tekerleklerin ortasina aldim gectim ve park ettim ilk mumkun yere..

arabadaki suveteri alip yola ciktigimda arkamdan kurabiyem "biliyodumm biliyodumm onu oyle birakmiycaani biliyodummm" diye hop hop hopluyordu.

aldik sardik yavruyu; yakinda oldugum bir veterinere goturduk..

yolda mutlu mutlu uyudu yavru suveterin icinde...

maalesef veterinerde ogrendik ki; sadece gagasi ve kanadi kirik degilmis, bir de ic organlarini da iptal eden bir kus hastaligi olmus... beslenmesi mumkun degilmis.. "uyutmamiz lazim" dedi.. benden once kuarbiyem "uyutun" dedi :-(

oysa biz evdeki 3 kediye ragmen kafeste onu iyilestirip ucurmaya hazirdik :-(((

uyuttuk..

eve geldik kurabiyemle birbirimize sarilip agladik...

kurabiyem bana "annem gercek acinin ne oldugunu bugun ogrendim ben" dedi..

onu uyuttuktan sonra ben bir daha goz yaslarimi tutamadim; bugun biz cennette eksik olan bir kus kontenjaninin doldurulmasina sahit olduk :-D

:-((((((((((((((((((((((((

6 comments:

hep said...

:( yazık bütün hayvancıklara. yalnız hastalığı anladım da, gagasını ve kanadını sen kırmadın di mi? sen tekerlerin ortasına aldın, senden önce başkası mı kırmış?

GULTEINEN ENKELINI said...

tabi tabi; ben kirmadim, zaten kirikti.. of ben kirsam mahfolurdum zaten :-((((

nilly'nin dünyası said...

Acımı tazeledin kuzen;(((( yavru kedinin ölümüne sebep olmuştum hatırladınmı onu kurtarmak isterken kendimi hiç affetmiyorum.Oysa siz gerekeni yapmışsınız hiç değilse vicdanen rahatsınız.(((((
Nilly

aysebebek said...

Siz de cennete rezervasyon yaptırıyorsunuz bu arada biliyorsunuz değil mi?

Travis said...

bu ne hüzün yahu...

ABİ said...

çocuklar için zor öğretiler... ilk öğretiler...