Tuesday, November 17, 2009

Sitem...




Taş duvarlarımda bilerken kalbimin keskin sitemini;
kırgınlığım zehirler; uçurmadan yüreğim bu tutsak güvercini.

süzülemeden düşerken yere beyaz kanatların yazgısı;
yakar içimi kanayan göz yaşlarımın şu incecik sızısı.

akşamla giderim doldurup da yıldızlarımı küçücük bohçama;
ağlar düşlerim yakarıp; dönüp bakmazken ben hiç arkama

aynaların sisinde yürürken katedilir karmaşık bensiz yollar,
inişi olmayan uçurumların afakından bakıp da sessizce ağlarlar.

baykuşun kerbelası bu, derman için edilmez ki tek bir kelam;
gamlı hazan uyutur olurum gurbet; el olurken benim için sılam.

SebnemS.Dubai.Nov.2009

2 comments:

Aurora Borealis said...

ne diyim cok guzel olmus cakiltasim sen hem ciz hem yaz sakin ama sakin birakma pesini hem ciz hem yaz ki..... bizlerde dusunelim icerigini....

nilly'nin dünyası said...

sus geldii bana ne elim yazabildi ne dilim söyleyebildi..fark ettimki gözlerimde kısılmış elim yanağımda öylece kalakalmışım..
Seni çok seviyorum diyorum ya haksız değilim işte.bizide içinde taşıyorsun farkına varmadan.
Nilyy