Saturday, April 18, 2009

Türküm, doğruyum, çalışkanım!


"Türküm, doğruyum, çalışkanım,
Yasam; küçüklerimi korumak, büyüklerimi saymak, yurdumu, milletimi özümden çok sevmektir.
Ülküm; yükselmek, ileri gitmektir.

Ey Büyük Atatürk!

Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan yürüyeceğime ant içerim.

Varlığım Türk varlığına armağan olsun.

Ne mutlu Türküm diyene!!!"

sevgili OYKU, bir sekilde katildim zincire ve andimi hatirladim her ilk okul sabahi ictigim; kana kana ictim 42 yasimda yine bu sebeple...

Sevgiyle...


P.S.Yetmiş yıldan beri okullarda her sabah söylenmekte olan "Öğrenci Andı" nı yazan ve 23 Nisan 1933'te Türk çocuklarına armağan eden de Dr. Reşit Galip'tir.

Bu sözler, Türk çocukları tarafından o yıldan beri tekrarlanmaktadır. Vatanperver Dr. Reşit Galip, evvelâ bir baba olarak bu hisleri duymuş; sonra da Millî Eğitim Bakanı olarak okul çocuklarına bu andı içirmiştir.

"Milli Egitim Bakani" olarak!!!

tekrar sevgiyle...

6 comments:

Kubilay Kızıldenizli said...

Atatürk'ün emirleri de, ettiğimiz yeminler de aklımızda ve aklımızda olmaya da devam edecek.
Silinmez yazılarla yazıldılar çünkü...
Vatan sevgisiyle.
Eline sağlı.

öykü said...

Çok tsk ederım
bu guzel bırlıktelıge katkınız ıcın.

hep said...

Sevgili Gulteinen, sanki sen benden farklısın:) Yürekli ve kafası çalışan sevgili dostum benim.

Anonymous said...

Very goot

Anonymous said...

Very very good,1 pound fish

Anonymous said...

Ovne pound fish is very goot