Monday, November 06, 2006

Dinle Ama...Inanma..


“Aşağıdaki her ‘yalan’ı okumaya önce içinizden ‘İnanın bana’ diyerek başlayın, tümceyi ondan sonra okuyun.”
•Çekinizi postaya verdim. •Memur bey, yalnızca bir bardak bira içtim. •Şirketin satılmış olması sizi etkilemeyecektir; herşey eskisi gibi kalacak. •Bu dere, tarlayı sular altında bırakacak denli yükselmez. •Göreceksiniz, acıtmayacak. •Biz bağışımızı dün yapmıştık. •Korkmayın, asla ısırmaz. •Herşeyi olduğu gibi açıkla bana; söz veriyorum, kızmayacağım. •Bir tadınız, beğeneceksiniz. •Eski sahibi yaşlı bir kadındı ve yalnızca alışverişe giderken kullanıyordu. •Eşim beni anlamıyor. •Kesinlikle 40’ın üstünde göstermiyorsunuz. •Merak etmeyin bayan, yarın sabah ilk işimiz bu paketi evinize göndermek olacak. •Aslında bu arsayı satmayı hiç istemiyoruz. •Elbette seviyorum seni... •Yazıyla bildirmeme gerek yok; sözüm yeterlidir. •Seni sonra arayacağım. •Yalnızca hafif bir soğuk algınlığı... •Bize geliş fiyatı budur. •Otelimiz denize en fazla 50 metre uzaklıktadır. •Geçen yıl tüm yaz boyunca yalnızca üç gün yağdı. •Boşanacağım. •Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş. •Çok lezzetli ama ikinciyi almayayım; kilo yapıyor. •Hiçbir müşterimiz memnun olmadan ayrılmamıştır. •Burası çok güzel; keşke siz de burada olsaydınız. •Ama arkadaş olarak kalabiliriz, değil mi? •Siz mi pişirdiniz? İnanmıyorum. •Ağzıma tek damla alkol değmemiştir. •Eğer seni mutlu edecekse, elbette beni de mutlu edecektir. •O ses normaldir. •Saçın harika olmuş. •Bu ölçü tüm bedenlere uyar. •Bu sigorta poliçeniz, zararınızı tümüyle karşılayacaktır. •Çok şanslısınız; stoklarımızda bir tane kalmıştı. •Amacımız, ilkelerimize sahip çıkmaktır; asla para kazanmak değil. •Elbette AIDS kontrolünden geçtim. •Hükümetimiz, vergileri asla artırmayacaktır. •Yıkandığında kesinlikle çekmez. •Çocuklarımız bizi hiçbir zaman üzmemiştir. •Ama bu leke çok küçük; kimsenin dikkatini çekmez. •Faksınızı almadım. •Para kazanmak için çalışmıyorum; işimi seviyorum. •Göreceksiniz, aynen yenisi gibi olacak. •Bu renk size çok gitti. •Benim için hiçbir anlamı yok. •Bana güvenin. •Bundan ucuzunu hiçbir yerde bulamazsınız. •Dizileri hiç seyretmem. •Yaptığımız her iş garantilidir. •Kol ağızları ceketin altından görünmez. •Şimdi gerçeği söyleyeceğim. •Bir hanımefendiyle asla tartışmam. •Ben senden yanayım. •İbre benzin bitti diye gösterse de, merak etme 40 kilometre daha gideriz. •Her ikinizi de yine bekleriz.•

No comments: