Tuesday, August 15, 2006

BEN VE DUSLERIM


Monday, July 31, 2006

BEN VE DUSLERIM...Bugun benim dogum gunum...Yalniz yapayalniz (gibi:)))) bir dogum gunum daha...Ama nasil tatli geldi bu yalnizligim; ayni 8 yasindaki kizimin tadi gibi...40 yasima geldim ben... ben buyudum artik 40 yasimda...Kararlar aldim kendi kendime... Karşılaştığım kimi üzücü ve ters olayları düzeltmeye çalışmaktan kaçınmayacagim artik…Bu uğurdaki cabamin ve sağlayacağım sonuçların bana, beklenmedik boyutta mutluluk vereceğinden kuşkum yok artik.Dünyanın tüm yükünü tek başıma omuzlamayacagim, başkalarına da paylaştıracagim…Ki, bu yükü paylaştırdığım kişilere de kendilerini geliştirme olanağını saglayabilecegim...Gelecek beni korkutmuyor artik...Her günümu tek tek ve o günümun hakkını vererek yasayacagim.Geçmiş bende suçluluk duygusu uyandirmayacak artik ; yaşanmış yaşanmıştır. Varsa hatalarımi bir suçluluk nedeni olarak değil, alınması gereken bir ders konusu olarak kabul edecegim...Çevremde kimseyi göremediğim anlarımda bile yapayalnız kaldığımı sanmayacagim. Her durumda bana uzanacak bir dost elinin oldugunu her zaman aklimda tutacagim. Ben dost tadinda yasarken hayati dostlugumun lezzetini once BEN biliyorum cunku...Ulaşmak istediğim başarının, düşlerimin ötelerinde olduğunu sanmayacagim artik hic. Hiçbir başarı, ulaşılamayacak denli uzağımda değil... kokusunu aliyorum cunku...Sevmekten çekinmeyecegim, inanmaktan vazgeçmeyecegim,kendimi düşlerimin ortasındaçaresiz kalmış sanmayacagim...Geleceğimizin ; benim ve bebegimin geleceginin kaynağınin ve güvencesinin, umutlarım oldugunu hep aklimda tutup bunu kucugume de bir hayat felsefesi olarak ogretecegim....Iyi ki dogdum...

1 comment:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com said...

15 Ağustos sevgilimin de doğumgünü.

Siz de iyi ki doğdunuz efendim... :)